قوانین مرجوعی

تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟


در صورت هرگونه مغایرت محصول، مخدوش بودن، آسیب دیدن کالا با مطالعه موارد مربوط به مرجوعی بلافاصله از زمان تحویل گرفتن به مدت 7 روز خریدار محترم فرصت تحقیق دارد و کالای مورد نظر را میتواند مرجوع کند در غیر این صورت با پشتیبانی تماس بگیرید.

لطفا بدون هماهنگی با واحد پشتیبانی هیچ محصولی را مرجوع نفرمایید.


روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟


  • قبل از هر اقدامی با پشتیبانی مولی شاپ تماس بگیرید.


  • روند مرجوع کردن را با دقت مطالعه فرمایید و مراحل را به ترتیب انجام دهید.


  • از ارسال کالا بدون هماهنگی جداً، خودداری کنید. 


روش صحیح بسته بندی کالای مرجوعی به چه صورت است؟


  • لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید.
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی جداً، خودداری کنید. 
  • برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی به همان صورتی که برای شما ارسال شده است(که موجب آسیب به کالا نشود)، بسته بندی نمایید.
  •  برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • در زمان ارسال کالای برگشتی ، کالا را به همراه ضربه گیر به خوبی بسته بندی نمایید.
  • بسته را فقط به صورت پست پیشتاز ارسال نمایید، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به شماره پشتیبانی واتس اپ نمایید.


بازگشت وجه پرداخت شده پس از لغو سفارش یا بازگشت کالا به چه صورت می باشد؟


برگشت وجه پرداختی به خریدار محترم مستلزم شماره کارت و یا حساب بانکی مربوط به خریدار می باشد.

برگشت وجه ممکن است تا 48 ساعت به طول بینجامد، ولی تلاش ما مبنی بر تسریع در تسویه حساب با شماست.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
با ما از طریق راه‌های ارتباطی در تماس باشیدتماس با ما